FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Montez.

Goldenroad był niezwykły.
Medrall był największym miastem w Goldenroad. Drugim z kolei miastem z perspektywy rozmiarów był Candreall, choć wokół było mnóstwo małych mieścinek i wiosek. Ludzie nigdy nie widzieli różnicy pomiędzy Medrallem a Candrellem, ale większość wolało odwiedzać to większe i tam się osiedlać, przez co Candrell stał się miastem pełnym gangów, chuliganów i salonów z hazardem. Panoszyło się tam dużo ludzi żądnych władzy i dużych pieniędzy, ponieważ w Candrellu było dużo kopalni miedzi i węgla kamiennego, oraz ogromne ilości ropy naftowej.
Ludność we wszystkich miastach i miasteczkach Goldenroad uważali się za zupełnie normalnych, bo tacy zdecydowanie byli. Może z wyjątkiem ich niezwykłych umiejętności, które objawiały się już w formię niemowlęcia.
Goldenroad był bardzo niezwykłym państwem, ludzi byli jego największym przykładem.
Zmieniaczy, bo tak nazywano ich umiejętności, można by było nie rozpoznać na ulicy, gdyby nie ich nadzwyczaj utalentowane przemiany, bo przemieniali się w zwierzęta. Jak było wspomniane wcześniej, ludność Goldenroad już jako niemowlęta zmieniali się w zwierzęta, ale gdy ukończywszy szesnaście lat przybierało formę tylko jednego zwierzęcia.
Po ukończeniu szesnastu lat dzięki charakterowi, umiejętnością, sposobu bycia oraz zachowaniu geny człowieka wybierały jedno ze zwierząt, które najbardziej do danej osoby pasuje.

Kevin Blake mieszkał z matką w Candrellu, ich dom był za sklepem spożywczym gdzie pracowała matka Kevina, Rosalie. Ojciec i mąż tych dwojga zginął gdyż zawaliła się jedna z kopalni węgla. Rosalie Blake została wtedy z rocznym synkiem, który już od tamtego czasu nie należał do tych grzecznych, może to z powodu miejsca w którym mieszkali.
Kevin miał już prawie szesnaście lat, więc już niebawem dojdzie w jego przypadku do całkowitej zmiany, nie tylko fizycznej ale i psychicznej.
- Kevin prosiłam cię o coś - zawołała Rosalie do syna - miałeś posprzątać swój pokój, za parę minut idę na drugą zmianę do pracy.
- Drugą zmianę? A nie byłaś dziś rano w pracy? - zapytał Kevin przełączając kanały w telewizorze.
- Przecież wiesz, że robię wszystko, aby nic nam... tobie nie zabrakło. Już drugi raz przyszło ponaglenie o zapłacenie rachunków na wodę, nie długo mogą nam odłączyć, Kevin! Czy ty mnie w ogóle słuchasz?!
- Tak mamo - jęknął Kevin zrywając się z kanapy pod postacią kanarka, o mały włos nie przewracając wazonu.
- Coś ci już mówiłam, na temat przemian w domu - ryknęła Rosalie z łazienki. - Gdzie idziesz?!
Kevin wylądował na podłogę, ale już w powietrzu przemienił się znów w chłopca.
- Posprzątać pokój - powiedział wchodząc do swojej sypialni wielkości komórki na rupiecie.
Rosalie po sekundzie wyszła z domu na drugą zmianę do sklepu, a Kevin runął na łóżko, twarzą w poduszkę.
W głębi duszy Kevin Blake był dobrym człowiekiem, jego matka nauczyła go wszystkiego co sama potrafiła, ale bez wsparcia ojca, chłopak jedną nogą był już po tej złej stronie medalu.
Kevin był szczupłym młodzieńcem, miał ciemno blond włosy i granatowe oczy, po swojej matce, którą kochał, ale nie wiedział do końca jak jej to wyznać.
Dom Blake'ów był bardzo mały. Były w nim dwie maciupeńkie sypialnie, kuchnia z małą jadalnią z telewizorem i najmniejszą jaką można sobie wyobrazić łazienką, w której ledwo co mieściły się dwie osoby.
Kevin wyjrzał przez okno pokoju. Gdzieś przy sąsiadującym budynku, obok drabiny strażackiej przebiegło czteroosobowe stado psów, Kevin od razu ich rozpoznał, był to okoliczny gang siedemnastolatków, którzy często lubili dręczyć Kevina i jego najlepszego przyjaciela Taylora.

Poprzednik
brak
Nieokreślony Następca
1-Nieokreślony: "W parku" (2/3)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki