FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa CyberMarian.

Kiedyś kiedy jeszcze istniało ZSRR po ulicach Moskwy chodził pewien człowiek. Na imię było mu Wania. Pewnego razu spotkał pewnego żebraka:

-Daj kopiejki dam ci coś

Wania dał mu 4 kopiejki, a żebrak dał mu kostkę. Wania zabrał kostkę do domu. Było późno więc poszedł zjeść zupki, umyć ząbki, przebrać się w pidżamkę i spać. Położył kostkę na szafce nocnej. Miał niespokojny sen. Śniło mu się, że kiedy spada to leci do góry. Kiedy nagle spadł. Było ciemno zobaczył dziwną postać. Miała czerwono krwiste oczy. Postać zabiła Wanię.

Wania się obudził był zlany potem była 3:00 w nocy. Nagle zaczęło coś stukać w okno, ale Wania to zignorował bo myślał, że to drzewo (mieszkał w lesie więc to było bardzo prawdopodobne). Poszedł do łazienki ponieważ chciał się wysikać. Po kilku minutach wrócił. Nadal coś stukało w okno. Popatrzył się odruchowo na nie. Zobaczył postać ze snu miała krwisto czerwone oczy. Kiedy Wania spojrzał na niego to on zaczął uciekać. Wania zamiast wyjść przez drzwi wyszedł przez okno (mieszkał w piętrowym domu). Myślał, że jak postać przyszła w śnie i naprawdę to pomyślał, że też prawdą jest, że gdy spada to poleci do góry. Spadł na ziemię i się prawie zabił. Wstał i dalej gonił za postacią okazało się jednak, że pomylił okna. Postać była nadal w oknie,a on wypadł z drugiego. Nagle postać go zobaczyła. Podeszła do niego i go zabiła. Wania żyjąc jeszcze przez parę minut pomyślał, że się zabije więc się zabił. Postać okazała się Xenomorphem który żyje na danym terenie i nie może go opuszczać. Dzięki Wani Xenomorph zwany Gimbim the NEO przedostał się na zewnątrz zabijając ludzi, zdobywając nowe tereny i stając się Uniwersalnym Imperatorem. Po czasie spróbował ludzkiego mięsa. Zawsze zostawiał przy swoich ofiarach kartki. Pisał na nich co mają wykonywać ci którzy ich znaleźli (jeśli się nabrali). Cytuję:

  1. Kup sobie działkę
  2. Zamieszkaj na niej
  3. Umrzyj mały kurwiu

Tak właśnie zdobywał ofiary ...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki