FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Kleruśny.

Awangarda, Roz. II "Na ratunek"Edytuj

Zadziwiające dla mnie było to, że podczas wojny jakiś typ oświetla teren, by go Niemcy zauważyli. A wtedy nie będzie do śmiechu...

- Patrz! - powiedziałem do Rzezimieszka - To jest przykład kompletnego ignorowania niebezpieczeństwa czyhającego tuż "za progiem". - Lecz nagle poczułem dziwne uczucie, że to światło może być wezwaniem o pomoc. - Chodź, chcę się temu bliżej przyjrzeć. 

Ruszyliśmy za światłem przedzierającym się ponad liśćmi drzew. Coraz bardziej było widać skąd pochodzi. Podczas marszu widziałem grzyby, które mogłyby nadać się do zjedzenia.

- Po tym musimy się wrócić by wziąć te grzyby by... - nie dokończyłem bo wpadłem na drzewo i upadłem. Zakląłem pod nosem z nerwów. Odwróciłem się w stronę drzewa i zobaczyłem polanę na której trzech Niemców próbowało zastrzelić pewnego chłopca, który miał w ręce.... ogromny shuriken. 

Popatrzyłem się na niebo, na którym "wisiała" ta smużka światła. Prowadziło to do lampy, której taki sam model był po trzech innych stronach tej polanki. Zaczęła się cała akcja....

Chłopak rzucił bronią w napastników lecz chybił i wbił się w ścianę jakiegoś budynku. Widać było po nim, że odczuł lęk, więc wskoczył przez okno i jak najszybciej zabarykadował się. Niemcy zaczęli bić w drzwi. Na szczęście byli odwróceni ode mnie plecami. Jak najszybciej pobiegłem do shurikena myśląc, że dam radę go uratować.

- Zaczekaj...! - szepnąłem za sobą do Rzezimieszka.

Wziąłem za jeden koniec shuriken, ten chłopak chyba mnie zauważył bo wyglądał jakby miał źdźbło nadziei. Zamachnąłem się i rzuciłem nim z całej siły . On pokręcił się chwilę w powietrzu, a później przeciął wszystkie głowy napastników. A ich ciała upadły na ziemię. Nieruchome.

By, Allaryk 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki