FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Kleruśny.

"Awangarda" Roz. III SojuszEdytuj

Zdziwiłem się, że człowiek może w taki sposób zareagować. Nawet nie wiedziałem czy oni coś przeskrobali i dlatego miała ich spotkać kara. Teraz na pewno ich nie spotka. Obróciłem się w stronę budynku, a w tej samej chwili poczułem cios w głowę przez co zemdlałem.

Czułem jak coś mnie liże po ręce. Od razu wiedziałem, że to Rzezimieszek. Otwarłem oczy i spróbowałem się podnieść, ale czułem jakby coś, albo i nawet ktoś mnie do tego nie dopuszcza. Rzezimieszek nadal zachłannie mnie lizał.

- Rzezimieszku, przestań. - powiedziałem. Nagle usłyszałem nieznany głos.

- Jaki "Rzezimieszek"? - spytał - Twój pies leży tam spokojnie. To jest mój piesek, a raczej suczka. Na imię jej Pusia. A po za tym, kim ty jesteś?

- Ja? Uciekinierem, jeśli mogę się tak nazwać.

- No, ja w sumie też.... - zaczął - W sumie zapomniałem Ci podziękować za pomoc. Nawet nieźle Ci idzie władanie mym ostrzem. - pochwalił mnie - Widzę, że masz niezłą dmuchawkę, możemy się naszymi broniami zamienić. - zaproponował - Ja bardzo dobrze walczę dmuchawkami

- Dobra, tylko powiedz mi. Dlaczego nawet jak nie ma naboju w tej dmuchawce to ona nimi strzela?

- Bo to magia. Przedmioty są zaczarowane tak, aby wyczyniały różne rzeczy. To ostrze może zostać rzucone, a następnie może wrócić do właściciela jak bumerang. - byłem bardzo zaskoczony tym. Magia? To przecież nie świat książek, w którym wszystko jest możliwe. - Chodź na posiłek, zdołałem już coś upolować.

Wstałem z dość niewygodnego łóżka. Widziałem jak mój pies leży na stosie siana. Rozglądając się w około od razy wiedziałem że to nie ta sama rudera z tamtej nocy.

- Ile ja w ogóle spałem? - spytałem widząć za oknem poranek

- Nie długo, z dwa albo trzy dni. Nie liczyłem.

- Aha... - szepnąłem i poszedłem wziąć coś "na ząb".

By, Allaryk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki