FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Przemek0980.

Pola Elizejskie, Hades

Herkus paroma ciosami mieczem zdołał zabić stojącego przed nim wojownika, po czym wyminął drugiego i biegł dalej. Nie miał czasu się teraz z nimi bawić. Jeden z najlepszych dowódców Wschodu biegł ile miał sił w nogach, byle dotrzeć do magazynu, jednak gdy już tam dotarł, skamieniał. Cały magazyn był okrążony przez Ichtiocentaury, elitarne stworzenia Olimpijczyków, pół ludzie i pół ryby z parą końskich nóg. Stworzenia będące elitą w orszaku samego Posjedona! Dopiero teraz Herkus zdał sobie sprawę, w jak złej sytuacji sie znaleźli. Dodatkowo gdy zobaczył, że Ichtiocentaury zabierają zapieczętowaną skrzynię z ich tajną bronią, wiedział że bitwa jest już przegrana. Co jednak nie znaczy, że będą uciekać z podkulonym ogonem. Czas wykorzystać plan awaryjny.

- To już koniec, Barbarzyńcy!- powiedział Odyseusz stojący nad Leszkiem III.

Leszko musiał przyznać Odyseuszowi racje. Olimpijczycy wybili już praktycznie wszystkie Kościotrupy a większosść Cieni i ludzi zdołała się już ewakuować. Pozostał tylko on i garstka wiernych i niestety rannych żołnierzy.

- Myśleliście że posiedzicie tutaj trochę dłużej?- spytał Odyseusz- W tak ważnym strategicznie miejscu? Jedynym, w którym można definytywnie zniszczyć duszę naszych żołnierzy? Przez te wszystkie lata udało wam się wybić zbyt wielu naszych żołnierzy! Zbyt wielu!

- Pośpiesz się, Herkusie.- wyszeptał sam do siebie Leszko

- Nie liczyłbym na twojego przyjaciela. Myśleliście że nie wiedzieliśmy, że trzymacie tutaj "Mysiego Zasrańca"? Moja Pani, Atena, naprawdę musiała się natrudzić, by Posejdon użyczył swoich elitarnych wojsk. W tej chwili, Ichtiocentaury niosą mi zapieczętowaną skrzynię! Wasz smok padł a TY, Lew Wschodu leżysz u moich stóp, wraz z bandą rannych Barbarzyńców!

- Żołnierze!- zakrzyknął Leszko wstając. Jego ranni żołnierze z niemałym trudem wstawali, niektórych stać było tylko na to, by kucnąć, opierając się o swój miecz

- Naprawdę sądzisz, że jeszcze coś zdziałasz?

- Nie. Lecz musimy złożyć raport.- powiedział Leszko, po czym podniósł miecz i wbił go sobie w serce. Reszta żołnierzy poszła sładem dowódcy.

- Cholera! Nie pozwolę wam tak łatwo uciec! MEDYK!! MEDYK!!!

Jednak było już za późno. Dusze Leszka i jego żołnierzy, oderwały się od ich ciał i leciały w stronę Wyraju.

Flegeton, Hades

Harkus nie mógł uwierzyć we własne szczęście. Udało mu się uciec z Pól Elizejskich i przedostać do Hadesu właściwego, praktycznie niezauważonym. W podrodzę musiał zabić jednego albo dwóch Olimpijczyków, którzy go zauważyli, jednak ogólnie nie było tak źle. W końcu dotarł do Flegetonu, jednej z pięciu rzek Hadesu. W tej rzece, Bóg Podziemi trzymał duszę szaleńców, obłąkańców i morderców. Ludzi, ktorzy zatracili sie w swoim berserkerskim szale i nie umiejący odróżnić wroga od przyjaciela. Normalnie byli pilnowani przez Charona i armię Centaurów, lecz z powodu ofensywy na Pola Elizejskie, na miejscu pozostała tylko trójka pół-ludzi, pół-koni. Herksu wyciągnął łuk i dokładnie wymierzał prawdopodobny tor lotu strzał. Musiał całą trójkę trafić w głowę, bo inaczej będzie z nim krucho. Za pierwszym razem się udało i strzała trafiła Centaura prosto w głowę. Tak samo za drugim razem, jednak trzeci Centaur zdołał uniknąć strzały. Już miał wzywać pomocy, jednak Herkus wyciągnął swoje ostrze i nadbiegł w stronę Centaura. Nie udało mu się trafić hybrydy, a Olimpijczyk chcący zemsty za śmierć towarzyszy, szarżował na niego. Herkus wyczuł moment i gdy Centaur był tuż przy nim, wturlał się pod niego i odciął nogi. Olimpijczyk wleciał prosto do Flegetonu, gdzie był rozdzierany na strzępy przez dusze morderców. Herkus natomiast zniszczył pieczęc, która oddzielała tych morderców od reszty Hadesu. Armia nieznających litości psychopatów wyszła z rzeki, szukając przeciwnika.

- W Polach Elizejskich znajdziecie dużo dusz do ubicia.- powiedział Herkus

- Dzięki, padlino.- powiedział jeden z psychopatów, po czym wielokrotnie dźgnął Herkusa w klatkę piersiową

- Nie ma....sprawy.- powiedział Herkus, nim dusza opuściła jego ciało

Więcej z Fandomu

Losowa wiki