FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Wojti2000.

Witajcie, nazywam się Krzysiek, dzisiaj opowiem wam historię w którą być może mi nie uwierzycie. Szukałem na youtube mojej ulubionej kreskówki z dzieciństwa - Atomówek. I znalazłem! film pod tytułem "25.Atomówki.S02E12-1 - Demon szybkości.flv"
Nigdy nie słyszałem o rozszerzeniu .flv, ale włączyłem. Pojawił się tytuł odcinka, i kultowe "Miasto Townsville" wypowiedziane przez wesołego narratora. Akcja działa się w przedszkolu pod dębami, a Pani Keane mówiła coś o matematyce i czasoprzestrzeni. To mi się wydało idiotyczne, ponieważ czasoprzestrzeń omawia się to dopiero w gimnazjum lub wyżej, nie w przedszkolu. Gdy zadzwonił dzwonek, Brawurka wyskoczyła z klasy i krzyknęła:
-Wreszcie wolność!
I została dosłownie pochłonięta przez tłum dzieciaków. Wyleciała z niego razem z dwoma innymi Atomówkami, po czym zaczęły wszystkie opowiadać o tym co będą robić, następnie Bajka zamknęła oko i udawała burmistrza, a Brawurka zorganizowała wyścig ze swoimi siostrami do domu. Zaczęły pędzić, i pędzić. Coraz szybciej i szybciej aż
pojawił się tunel czasoprzestrzenny który nie wyglądał na kreskówkowego, był realityczny. Nagle dziewczynki zatrzymały się, a w tle było słychać ciche odgłosy wiatru. Głos Brawurki rozbrzmiał echem:
-Mówiłam że wygram!
Czas ruszył z powrotem a Atomówki poleciały do przodu. I wtedy nastąpił moment który sprawił że ogarnęło mnie dziwne uczucie. Gdy siostry wylądowały, wleciały do domu i zaczęły się kłócić, po czym zawołały Profesora Atomusa. Ponieważ nie przyszedł, zajrzały do labolatorium. Było ono zrujnowane i pokryte pajęczynami. Było w nim nawet ludzkie oko. Przy biurku siedziała blada, pokryta liszajami postać. Mieszała w garnku szarą substancję i mówiła zachrypłym głosem:
-Cuukierr, słodkośści, iiii jakieś-ś, śmieszności. No nie, nie! Do diabła, dlaczego ja tego nie zapisałem....
Ukazała się twarz tego czegoś, był to starzec z długimi włosami, okularami i na oko bez zębów. Gdy zobaczył swoim rozmytym wzrokiem Atomówki spytał zaniepokojony:
-Kto, kto, k-kto, kto tu jest?
Jednakże gdy poprawił okulary, sam sobie odpowiedział:
-O nie, nie! To niemożliwe! Och! Mój rozum znowu robi mi figle! Ach, zostawcie mnie samego, proszę.
Siostry zaczęły wyjaśniać starcowi, że są jego Atomówkami gdyż rozpoznały w nim Profesora Atomusa. Ten wpadł w szał i zamachnął się swoją obrzydliwą ręką na Brawurkę i Bójkę po czym chwycił laskę i zaczął nią wymachiwać. Atomówki uciekły z domu zrozpaczone. I wtedy ujrzały to że całe Miasto Townsville jest zrujnowane, a niebo przykrywał mrok i czerwone chmury. W tle zabrzmiał dziwny, trochę mroczny ambient. Atmosfera post-apokaliptyczna w połączeniu z lekkim echem każdego słowa Atomówek a także tym dźwiękiem w tle sprawiło że przestałem czuć to dziwne uczucie, natomiast lekko się wystraszyłem. To nie wyglądało na odcinek zrobiony przez fana. Dziewczynki poleciały do ratusza, gdzie zobaczyły kolejną wypaczoną istotę - płaczącą i jęczącą Pannę Sarabellę o równie bladej skórze co profesor. Tuliła cylinder i krzyczała że burmistrza już nie ma, a gdy Atomówki podeszły do niej, ta wpadła w furię i zaatakowała je. Jej głos brzmiał trochę demonicznie. Dziewczynki uciekły z ratusza przez dziurę w dachu, i wyruszyły do przedszkola. Drzwi otworzył atomówkom wiatr, po czym wyrwał je z zawiasami. Pani Keane wyglądała również bardzo blado i niepokojąco. Była niesamowicie chuda, niczym anorektyczka. Jej oczy były przekrwione, z małymi niebieskimi źrenicami. Włosy zblakły do szarości i powtarzała jedno i to samo:
-Stoję i macham na do widzenia, stoję i macham na do widzenia.
To co mówiła, także robiła. Zdawała się nie widzieć Atomówek, nawet gdy te do niej mówiły. Nagle Pani Keane powiedziała:
-50 lat, 50 lat, 50 lat.
Z każdym "50 lat" kamera przybliżała się coraz bardziej do twarzy tego czegoś, i było widać ropę w jej oczach. Usłyszałem złowieszczy, mroczny śmiech. Mówił coś o zwalniającym czasie, za Bójką pojawił się dym, nieco realistyczny ogień a potem On. Dla tych co nie widzieli kreskówki, mówię że jest to diabeł o kobiecym głosie który zachowuje się jak dama. Czasami zmienia głos na groźny i złowieszczy. Atomówki zauważyły go i zaatakowały diabła, po czym zmienił się on w istne monstrum. Pojawili się mieszkańcy Townsville w swoich bladych i mrocznych wersjach. Co dziwne, dzieci wciąż były dziećmi. Monstra zaczęły gnębić werbalnie dziewczynki, a On tylko się śmiał. Atomówki wyleciały w kosmos, płacząc i krzycząc, po czym poleciały z całą szybkością w dół. Pojawiły się w swoim świecie i były takie szczęśliwe jak tylko mogły być.  Przeczytałem komentarze pod filmem, ludzie mówilli że odcinek ten budził w nich lęk gdy byli dziećmi. Tej nocy miałem koszmary, nie pamiętam jakie. Macie link do filmu, ale pamiętajcie, oglądacie go na własną odpowiedzialność. Do zobaczenia.
https://www.youtube.com/watch?v=Inr33n-tXns

Więcej z Fandomu

Losowa wiki