FANDOM

  • To jedna z pierwszych napisanych przezemnie past.
To Opowiadanie jest autorstwa Wojti2000.

Zacząłem grę w Angry Birds. Kupiłem zużytą, starą wersję. W głównym menu zamiast ptaków latały czarne kropki a zamiast Angry Birds był napis "Hungry Birds.". W menu wyboru poziomów był tylko jeden a zamiast słońca była wielka, zgniłozielona dłoń. Rozpocząłem poziom. Ptaszki już były "Poobijane." podobnie jak świnki. Nad budynkiem widniał napis:
"For tears.".
"Dla łez.".
Nie wiedziałem o co chodzi. Ale gdy przybliżyłem ekran zobaczyłem że za procą leży nóż. Kliknąłem, myśląc że to złote jajko ale zamiast tego obraz zniknął i zobaczyłem obrazek: Ta dłoń z menu próbuje obdzierać ptaki ze skóry, wymachując nożem. Ptaki dalej były poobijane. Jedna ze świnek miała dziwne oczy. Całe czerwone z kocimi źrenicami. Obrazek zniknął i pojawił się ekran wyboru poziomu. Groteskowa ręka trzymała nóż a w lewym dolnym rogu była świnia z oderwanymi uszami oraz pustymi oczodołami. Był poziom drugi. Zagrałem i odcisnęło to na mnie piętno. Zamiast ptaków była ta dłoń. Dalej zielona, ale teraz pokazana w całości. Była to tylko dłoń, ucięta w nadgarstku. Miała na jednym z palców sygnet z napisem
"ANGRY BIRDS.".
Wystrzeliłem dłoń. Podskoczyłem. Pojawił się obrazek czerwonego ptaka siedzącego w cieniu wielkiej dłoni. Usłyszałem cichy płacz, który stopniowo zgłaśniał się tak, że aż musiałem zdjąć słuchawki. Przez godzinę dalej piszczało mi w uszach. Kliknąłem. Wróciłem do menu głównego. W tle była muzyka z Hamoween. Groteskowa ręka była zamiast napisu "Hungry Birds." a poobijane świnie latały po ekranie. Spróbowałem kliknąć na rękę. Prawie dostałem zawału gdy coś zawyło jak wilk i wyskoczyła obrzydliwa animacja. Król świnek był obdzierany ze skóry przez palec tej ohydnej ręki. Przyszły ptaki i zostały dosłownie rozprute przez rękę. spadały kolejne ptaki i świnki ale ręka każdego albo zabijała pazurami, albo rozpruwała, albo zgniatała w swoim uścisku lub przebijała palcem. Niemal zwariowałem gdy z dłoni wylazło wszystkie mięso tak że został tylko flak. Coś się wydarło "Hand!" i wróciłem do menu głównego. W tle latały czaszki a dłoni nie było. Zagrałem w trzeci poziom. Pojawiła się animacja zdobycia złotego jajka ale zamiast złotego jajka była ta świnia ze strasznymi oczami. Coś ryknęło "POL!" na całą głośność i wyskoczył bluescreen. Musiałem usunąć tą grę ale nie usuwała się z kosza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki