FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa GorgonzolaSW.

Czas na napad to pierwszy z serii one-shotowych kryminałów autorstwa Użytkownika GorgonzolaSW.

Treść Edytuj

Przemysław Topolski stał pod Pałacem Prezydenckim i się niecierpliwił. Ile można czekać? W końcu zadzwonił do swojego pracodawcy, próbując go pogonić.

- Halo? Zszywa? Jesteś? - spytał po wybraniu numeru.

- Jestem. A co? - odparł jego rozmówca.

- Prezydent Słowiecki odjechał sprzed budynku godzinę temu. O ile się nie mylę, to ty miałeś mi dostarczyć ten dynamit.

- Och, to przykre. Czekam pod Zapieckiem gdzie Słowiecki teraz siedzi. Postaram się aby nie wyszedł, a ty wtedy uderzysz.

- W porzo.

XXX

Tymczasem pewien czternastoletni Paweł wracał ze szkoły do domu. Razem z nim wracał jego kolega, Gerwazy, zwany Garnkiem z powodu dziwnych ubrań które nosił. Tylko jedyny Paweł z kolegów Garnka wiedział, że nosi on takie ubrania ponieważ jego ojciec jest niepełnosprawny a mama pracuje w Zapiecku, pierogarni jako kelnerka i niewiele zarabia.

- Garnek, może wejdziemy do Zapiecka po parę ruskich? - spytał Paweł.

- No nie wiem... - zastanowił się Gerwazy. Nauczycielka matematyki, pani Wrednamałża (o dziwo nazwisko jakby magicznie pasowało do jej charakteru) zadała uczniom I klasy Gimnazjum Oświatowego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie bardzo dużo pracy domowej, na dodatek krótkoterminowej. Garnek miał pomagać rodzicom, więc nie wiedział czy się wyrobi.

- Ojej, pomogę ci w pracy! Zerżniesz ode mnie! - naciągał Paweł.

- No dobrze.

Jednak, o dziwo, przed Zapieckiem kręciło się mnóstwo paparazzich oraz przedstawicieli mediów.

CIĄG DALSZY NASTĄPI

Więcej z Fandomu

Losowa wiki