FANDOM

Poniższe opowiadanie jest wynikiem projektu: Czatowa Opowieść. Opowiadanie powstało w miłej atmosferze, wśród znakomitych osobistości. Opowiadanie zapewne będzie miało kilka części, gdyż zabawa jest przy pisaniu przednia.

Zapraszamy do czytania i komentowania.

To Opowiadanie jest autorstwa BlackAngel92, Silver635, Wikkka, Archeolygi i Atlantycki.

Dawno, dawno temu w królestwie Arthlen w bardzo mrocznych czasach, kopalnie na wschodzie kraju zostały odwiedzone przez kapłana Daniela, który lubił oglądać walki barbarzyńców na arenie w Ilionie. Tam, gdzie rządził najpotężniejszy cesarz, kapłan wybierał się właśnie do Ilionu. Dlatego odwiedził na noc kopalnię, jednak nie wiedział, iż pracują tam wyznawcy kultu, którzy byli bardzo starzy i odwieczni, a dowodził nimi niejaki Herrer, który w ramach swojej religii palił ludzi na stosach, dlatego zwany był "Herrerem Jasnym Płomieniem". Gdy dowiedział, się kim jest Daniel, postanowił wysłać szpiega, piękną Amandę, która miała zdobyć zaufanie Daniela, by wyciągnąć z niego informacje. Ponieważ Daniel był zaufanym doradcą cesarza, był ważnym człowiekiem, którego należało śledzić. Dlatego uznał Amandę za najlepszą do tego osobę, jako że była kanibalem, która umiała to dobrze ukryć. Jednak nie wiedział, że dziewczyna skrywa pewien mroczny sekret. W dzieciństwie padła ofiarą klątwy, przez którą w nocy zamieniała się w piękne drapieżne drzewo, które budziło postrach wśród ludzi. Jednak dziewczyna od ponad dekady szukała tego, który jej to uczynił, a tak się stało, że kilka dni wcześniej znalazła nekromantę Vezara i brutalnie przesłuchiwała, próbując wydostać z niego informacje na temat tego, kto rzucił na nią klątwę. Była w tym dobra, ponieważ miała doświadczenie z obu postaci, o rozcinaniu ludzi tak, aby ci nie umarli.

Tymczasem w pałacu cesarza jego wredna żona planowała intrygę przeciwko Danielowi, aby ten nie dostąpił zaszczytu zostania Metropolitą Cesarskim. Ponieważ to jej wg. prawa dziedziczenia należał się ten tytuł...

(napisane 23.07.2016)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki