FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Atlantycki.

Ostatnimi dniami, siedziałem w kącie i starałem się zapomnieć o ostatnich wydarzeniach... Kacper powiedział mi, że pisanie dziennika pomaga na psychikę... Dlatego to piszę. Zamierzam tutaj opisać moich nowych "przyjaciół" i, w miarę możliwości, dodać ich rysunki lub zdjęcia:

Kacper: On jest osobą, która wie najwięcej o tym "mieście więzieniu", opowiadał nam, że trzymają tu największych bandziorów na ziemi, do tego lekko zmutowanych i psychicznych. On sam ma coś z głową, ale wydaje się, że pozytywnie.

Ange: I tutaj zaczyna się kosmos... Jest to niby nastolatka, która lubi dużo czytać, ale ubiera się jak hipsterskie dziecko (ma kaptur z uszami pikachu... a reszty się domyślicie). Często bazgrze w zeszycie, czyta książki i mówi rzeczy wyrwane z kontekstu.

Lucy: Ona jest "zwykłą" emo dziewczyną, jedyne co ją wyróżnia to blizny na polikach "wydłużające" usta. Na co dzień zadaje mi osobiste pytania (nie odpowiadam jej) albo leży na łóżku i gapi się w sufit.

Osobiście nie lubię opowiadać o mojej przeszłości, ale może z czasem ją poznacie... Albo poznasz... Nie wiem czy ktokolwiek to kiedyś przeczyta, ale to naprawdę pomaga.

(To był tak jakby prolog)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki