FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Atlantycki.

Rano obudziła nas Iza, która zdenerwowana zaczęła kopać "telewizor" i wrzeszczeć, po chwili jednak zasmucona usiadła w koncie obok drzwi. Nie zmienia to jednak faktu, że żadne z nas już nie śpi.

- Co jej jest?

zapytała Lucy.

- Dobre pytanie.

dodałem. Przez jakiś czas, siedzieliśmy na łóżkach w ciszy, dlatego zabrałem się za czytanie Biblii, a Lucy za spanie, tylko Ange nadal siedziała w ciszy nic nie robiąc. Po dłuższym czasie zaczęła chodzić po pokoju i czegoś szukać, jednak nie zwracałem na to wtedy zbytnio uwagi.

Wtedy usłyszałem dziwne dźwięki zza drzwi, jednak nie chciałem tego sprawdzać, ale gdy hałas zaczął być na tyle głośny, że nie dało się czytać - przestraszyłem się. Chciałem iść to sprawdzić ale Iza nadal siedzi obok drzwi.

- Jakaś bójka.

Stwierdziła Ange. Przez jakiś czas z Ange siedzieliśmy i słuchaliśmy co się dzieję, a gdy drzwi się otworzyły - nie wierzyliśmy własnym oczom! TO BYŁ KACPER! cały w ranach i krwi, z nożem w ręku. Ange szybko do niego podbiegła chcąc mu pomóc jednak on... on przyłożył jej nóż do gardła! Bez zastanowienia podbiegłem i go mu wyrwałem. Wtedy on zaczął celować do mnie z jakiegoś pistoletu mówiąc:

- Odłóż nóż, a nikomu nie stanie się krzywda!

Wtedy rzuciłem nóż na ziemię i wyszedłem za drzwi, ponieważ chciałem dowiedzieć się czemu rządowi dali mu broń... No tak... nie dali mu, rządowi na stołówce leżą martwi... a ja znów usłyszałem strzały w naszym pokoju, po których Iza wybiegła lekko utykając na nogę. Wróciłem do pokoju, wszyscy leżeli na swoich łóżkach... a no tak... Lucy siedziała na łóżku Kacpra, który dał jej jakąś dużą żyletkę, wtedy Lucy pobiegła do swojego łóżka, wyjęła spod materaca lustro i zabrała się za obcinanie włosów. Ja usiadłem na łóżko i zapytałem Kacpra:

- Co oni ci zrobili...?

Jednak ten nie odpowiadał. Rozumiem go, ja też bym nie odpowiedział.

- Czy ON nadal jest Kacprem?

Zapytała Ange, na co odpowiedziałem:

- Kacper jest bardzo chory, a lekarze mówią, że dla niego nie ma nadziei.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki