FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Mahilā.

Dziennik Sophie Brown- to prolog opowiadania Dziewczyna z Łukiem.

Gdzieś na pustyni.

To mój dziennik, w którym będę opisywać to, co się będzie z nami dziać, po to, żeby wtedy, kiedy umrzemy, ludzie dowiedzieli się jak okrutnie byliśmy traktowani po to, aby stworzyć cudowny lek.

Jest rok 2064. 27 maja. Jestem jedną z 8 ludzi uwięzionych w tajnej bazie PRO (Paranormal Research Organization). Rzesze naukowców tej organizacji od paru miesięcy przeprowadzają na nas różne doświadczenia. DNA niektórych zostało tak zmienione, że nie przypominają swojego dawnego wyglądu. Traktują nas jak szczury laboratoryjne i nie mają do nas za grosz szacunku. Na początku mówili że jesteśmy wyjątkowi, ale tak naprawdę jesteśmy królikami doświadczalnymi. PRO chce stworzyć serum, które "ulepszy" człowieka, ale niestety kosztem ludzkiego życia. Było nas 100 ale przeżyło 8. Pozostali zmarli z wycieńczenia, w wyniku zatrucia, albo reakcji pomiędzy podawanymi nam odczynnikami. Niektórzy zwariowali (dosłownie) i popełnili samobójstwo. Każdy z nas ma swój boks z małym łóżkiem, szafką i toaletą w środku. Niektórzy mają książki, zeszyty i rysowniki, a jedna dziewczyna skrzypce. Chodzimy w niebieskich uniformach i bez przerwy jesteśmy badani. Odkryliśmy że mamy specyficzne moce, ale ukrywamy je. Ja znam wszystkie możliwe sztuki walki, nawet te, o których nigdy nie słyszałam. Kilka z nas chce się zbuntować.

2 czerwca.

Doszły mnie słuchy, że chcą nas przenieść do tajnego laboratorium w Seattle. Ucieczkę planujemy podczas podróży. Wczoraj dowiedziałam się, kto ma jakie moce. W grupie są 4 kobiety i 4 mężczyzn. Każdy ma inną umiejętność:

1. Ja ( Sophie Brown) znam wszystkie sztuki walki i prawdopodobnie potrafię posługiwać się każdym rodzajem broni.

2. Sarah Hale- całkowicie zmieniła barwę skóry. Jest niebieska. potrafi przybrać dowolny kolor i zlać się z otoczeniem. Jest niezwykle zwinna oraz posiada zdolności charakterystyczne dla dużych dzikich kotów. Podejrzewamy, że zaczął rozwijać się jej ogon.

3. Maria Rivers posługuje się magią. Na razie potrafi niewiele, ale szybko odkrywa nowe sztuczki.

4. Ana Black potrafi zawładnąć umysłem człowieka kiedy chce. Ma też zdolność czytania w myślach.

5. Robert Kydd jest niezwykle inteligentny. Posiada całą możliwą wiedzę i potrafi zbudować coś, mając kilka bezużytecznych rzeczy do dyspozycji.

6. Carl Stone podobny jest do wampira, nie musi jednak pić ludzkiej krwi.

7. Scott Lake jest zmiennokształtny. Potrafi przybrać dowolny kształt człowieka lub zwierzęcia.

8. Yao Li potrafi teleportować się, lewitować i znikać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki