FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Atlantycki.

Cześć, to ja, ktoś, kto zawsze jest obok Ciebie. I nie chodzi o Twój cień, jestem Podświadomością. To nie to, co myślisz, ale zaraz Ci to wyjaśnię:

Gdy umrzesz i byłeś dobrym człowiekiem, śmierć pyta: "jaką wyznajesz wiarę?", a potem według niej dostępujesz wybawienia. Ale jeśli byłeś złym człowiekiem, stajesz się podświadomością, a śmierć pyta: "Jakiego koloru koszulę chcesz nosić?". Podświadomości są nieśmiertelne, chodzą w garniturach, nie mają twarzy i mają jedno zadanie: "Spraw, aby 1000 ludzi stało się złymi, wtedy dostąpisz wybawienia." Ja miałem tylko jedną lukę... Ciebie. Ale nie tylko ja na Ciebie polowałem, tylko ponad 100 wraz ze mną. Nasza rywalizacja polega na tym, że robimy sobie nawzajem jak najwięcej krzywdy. Wrzucanie się pod samohody, do stygnącego betonu, lub nawet do oceanu, jeżeli ktoś nie umie pływać, to te najczęstrze sposoby. Widzisz, my nie jesteśmy takimi "duchami" jakie sobie wyobrażacie. Nie potrafimy przenikać przez ściany, a gdy coś nas zgniecie, to nie możemy tego przesunąć, na dokładkę ból dla nas jest tysiąc razy boleśniejszy. Myślisz, że to słabe? Pogadamy, gdy rozciągniesz się tak, że Ci mięśnie popękają, albo zamurują cię w ścianie.

Jeśli chcesz wiedzieć, to są też plusy bycia podświadomością, wchodzimy do waszej głowy, gdzie możemy już przenosić przedmioty i przenikać. A nawet podsuwać myśli. Jakże nam to ułatwiacie zasypiając, biorąc narkotyki lub pijąc alkohol, a nawet czytając nasze opowiadania. Bo choć nie możemy kliknąć liter na klawiaturze, to Wy możecie, a my możemy być Waszym "natchnieniem". Dlatego, gdy następnym razem pomyślisz: "Ale to ładna dziewczyna!" może to oznaczać, że jednemu z nas się podoba i nie mógł się powstrzymać aby nie powiedzieć tego w twojej głowie, a ty masz wziąć z nią w przyszłości ślub i zdradzić ją z tą, która naprawdę ci się podoba, aby stać się złym człowiekiem.

Pewnie ciekawi Cię, dlaczego nie dostąpiłem wybawienia, skoro nie mam już ani jednej luki, prawda? Cóż... jestem ateistą, oczywiście mogłem poprosić o reinkarnację lub coś takiego, lub ewentualnie "nawrócić się" po zobaczeniu śmierci we własnej osobie, ale to nie dla mnie. Osobiście spodobało mi się niszczenie Twojej osobowości, dlatego poprosiłem o zbawienie w postaci pozostania Podświadomością. Tak łatwo Cię zmanipulować, że to jest aż zabawne. Już tyle okazji zaprzepaściłeś i tyle osób zraniłeś, ale mam co do tego jeszcze plany...

A teraz muszę kończyć, widzę Podświadomość i chcę jej zrobić "coś przyjemnego".

Do zobaczenia ;)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki