FANDOM

Tak jak obiecałem Adamkowi i wszystkim - czas na moje CO.

Na OW trafiłem w październiku 2014 za sprawą Adamka (jej założyciela) i zostałem 06.10.2014 administratorem OW. Początkowo niewiele się tym projektem interesowałem do czasu 11.03.2015 (środa) gdy Adamek mianował mnie swoim następcą - wówczas próbowałem nieco rozkręcić projekt, jednak wskutek różnych perturbacji w grudniu, a dokładnie 23.12.2015 postanowiłem funkcję biurokraty i opiekuna powierzyć innej zaufanej z HPW osobie - Polakowi. Polak jednak po pewnym czasie nie mógł kontynuować opieki nad OW i 23.03.2016 ponownie ja nim zostałem.Z czasem coraz mocniej zaczęła mi pomagać Blacki, którą też "poznałem na HPW". Prosiłem o pomoc, bo uważałem, że moje dotychczasowe pomysły nie przynoszą rezultatu i trzeba świeżej krwi :) Z pomocą Blacki udało się nam stworzyć nasze wspólne opowiadanie, oraz także naszym wspólnym dziełem jest zabawa "Dopisz zdanie" oraz kontynuacja "Dopisz zdanie - sklecamy opowiadanie". Po pewnym czasie uznałem, że powinienem odejść i tak oto - 17.07.2016 BlackAngel92 została moją następczynią na stanowisku OW. Przez cały czas mojego "opiekowania" OW chciałem podziękować wszystkim, którzy ją tworzyli: Allarykowi, Albenowi Dumperforthowi, Istheatalice, Polakowi i Blacki :) Jeśli o kimś zapomniałem i pominąłem niech pisze w komentarzu :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki