FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa GinnyWeasley1981d i ILoveDracoMalfoy2135.

- Pytałem! - odrzekł ze złością Harry. - Pytałem Rona i Hermionę, ale mi powiedzieli, że my nie możemy należeć do Zakonu, więc...
- I mieli całkowitą rację - powiedziała pani Weasley. - Jesteście za młodzi.
- Naty i ja zależymy do Zakonu, a jakoś nie jesteśmy dorosłe! - oburzyła się Mary.
- A od kiedy to trzeba należeć do Zakonu Feniksa, żeby zadawać pytania? - odezwał się Syriusz. - Harry był przez miesiąc uwięziony w domu mugoli. Ma prawo wiedzieć, co się wydarzyło.
- Harry nie jest nawet pełnoletni! - zawołał Fred.
- To tylko decyzja waszych rodziców, natomiast Harry...
- Nie możesz sam decydować, co jest dobre dla Harry'ego! - krzyknęła pani Weasley - Mam nadzieję, że nie zapomniałeś o tym, co powiedział Dumbledore.
- A co konkretnie masz na myśli? - zapytał Syriusz.
- A to, żeby nie mówić Harry'emu więcej, niż musi wiedzieć.
- Wcale nie chce powiedzieć mu więcej niż musi wiedzieć, pamiętaj jednak, że to on był świadkiem powrotu Voldemorta.
- On NIE JEST członkiem Zakonu Feniksa! ON ma dopiero piętnaście lat! I...
- ...I już zdążył dokonać więcej niż wielu członków Zakonu.
- My też mamy piętnaście lat i jesteśmy w Zakonie - powiedziała Nathalie robiąc oburzoną minę, ale nikt nie zwrócił na nią uwagi.
- Ale jest jeszcze...
- Nie jest już dzieckiem Molly!
- Ale to nie James! Mówisz o nim tak, jak by siedział przed tobą twój najlepszy przyjaciel!
- A co w tym złego? - zapytał Harry.
- Nie jesteś swoim ojcem. Wciąż chodzisz do szkoły i dorośli, którzy są za ciebie odpowiedzialni, powinni o tym pamiętać.
- Uważasz, że jestem nieodpowiedzialny?
- Robisz wszystko trochę za szybko Syriuszu. Arturze! Arturze, może byś mnie poparł, co?
- Sytuacja się zmieniła. Harry powinien dowiedzieć się czegoś więcej, Molly - odpowiedział pan Weasley.
- Ja uważam, że Harry powinien znać chodź część faktów, ogólny obraz sytuacji - dodał cicho Lupin, który przysłuchiwał się kłótni z ciekawością.
- Chcę wiedzieć co się dzieje! - wypalił nagle Harry.
- Świetnie. Ginny... Ron... Hermiono... Fred... George... proszę wyjść z kuchni - powiedziała pani Weasley wskazując drzwi od kuchni.
- Jesteśmy już dorośli! - krzyknęli równocześnie bliźniacy.
- Skoro Harry'emu, Mary, Naty i Nathanowi wolno, to czemu mi nie?
- Nas w to nie mieszaj! - odpowiedziały Mary i Naty.
Nathan jednak nie odezwał się. W końcu on nie należy do Zakonu, zwyczajnie nie chciał.
- Fred i George mogą zostać - odezwał się pan Weasley - Prawnie są już dorośli.
- Dobrze, Fred i George mogą zostać, ale Ron...
- Harry i tak powtórzy wszystko mnie i Hermionie!
Potter skinął głową, a Molly westchnęła.
- No więc, Ginny, do łóżka - odezwała się wlokąc córkę do sypialni.
Podczas gdy Harry pytał Syriusza o Voldemorta, Nathan cicho kłócił się z siostrą.
- Czemu nie chcesz należeć do Zakonu? Taka szansa przechodzi ci obok nosa a ty nie korzystasz! To ważne, na prawdę! - oburzała się Naty.
- Słuchaj, i tak już u rodziców podpadłem trafiając do Gryffindoru, i jeszcze teraz mam na nich nadawać?
- Ale chyba nie chcesz, żeby zło wygrało z dobrem?
- Mają ciebie, Mary i Snape'a, mnie nie potrzebują - powiedział stanowczym tonem i wyszedł z kuchni.
Po krótkim czasie kuzynki zrobiły to samo i poszły do swoich tymczasowych pokoi - Mary do byłego pokoju swojej mamy, a Nathalie do byłego pokoju swojej.
- Czemu tu przyjechałaś? Przecież jesteś w zgodzie ze swoimi rodzicami i... - zapytała Mary, ale Naty jej przerwała.
- Po prostu powiedziałam im, ku ich niezadowoleniu, że chciałabym pospędzać trochę czasu z tobą. Nathan też nie miałby co robić w domu, więc zabrałam go ze sobą. No, to dobranoc!
- Branoc! - odpowiedziała Mary i ruszyła w stronę swojej sypialni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki