FANDOM

Witam,jest to pierwsze opowiadanie jakie napisałem w życiu, napisałem to dla kolegi, jako jego opowiadanie na polski, ale spodobało mi się na tyle, że postanowiłem je gdzieś zamieścić, więc proszę.

To Opowiadanie jest autorstwa Rasiel159.

Jestem…Nazywam się Piotr,mam 14 lat i chodzę do gimnazjum,w moim życiu jest wiele radości,ale też wiele smutków,uwielbiam grac na komputerze,gotować,i palić w piecu.Nie lubię natomiast sprzątać,każda forma sprzątania wywołuje u mnie dreszcze,najbardziej jednak,obrzydza mnie ścieranie kurzy,robiłem to przez 13 lat,bez przerwy ścierałem kurze,tydzień po tygodniu matka wchodziła do mojego pokoju i kazała ścierać te ohydne kurze,zwinne ruchy ręką,rytmiczne pocieranie,przez cholerne 13 lat bez przerwy,bez chwili wytchnienia ścierałem kurze,z szafek i szaf,z blatów i komód,bez przerwy,jednostajne ruchy ręką.Na początku jakoś to znosiłem,starałem się żeby wyglądało to dobrze,po paru latach jednak,Coś we mnie pękło. Miałem dość.Gdybym jeszcze raz dostał do ręki ściereczkę z mikrofibry zniszczyłbym coś a potem podpalił cały mój dom.Zdecydowałem że muszę coś z tym zrobić początkowo myślałem nad anihilacją problemu u źródła,chciałem zabić własną matkę,lecz potem pomyślałem że to zbyt barbarzyńskie,i wymyślę,lepszą drogę wyjścia z tej matni. Postanowiłem zrobić wynalazek który zmieni moje życie,pewnego dnia,usiadłem i zacząłem myśleć jak będzie wyglądać moja konstrukcja,nie miałem pomysłu,lecz gdy szukając inspiracji spojrzałem na leżącą w kącie wędkę,pomysł sam wszedł do głowy,połączę dwa wynalazki,wędkę i wycieraczkę do kurzu,postanowiłem miękkie włókna czyszczące,które mieniły się kolorami tęczy na wycieraczce,przenieść do tego kija którym jeszcze parę dni temu łowiłem potężne karpie i sumy.Było ciężko,spędziłem wiele nocy,obliczając prawidłowy kąt nachylenia włosa na żyłce,lecz w końcu mój wynalazek został ukończony,dzieło mojego życia,leżało przede mną i oślepiało mnie światłem swojej wspaniałości myślałem jak nazwać to cudo,lecz nie mogłem się zdecydować,początkowo nazywałem to tylko przyjaciel,ale po pewnym czasie,stało się to zbyt formalne,zbyt formalne jak na przyjaźń która wywiązała się pomiędzy mną a nim…Między mną a wyciorem.Tak,tak zdecydowałem go nazywać,może nie było to pieszczotliwe,lub wyrażające mą miłość,ale pasowało to do niego,do jego skromnej struktury która pomimo swej prostoty,zaskakiwała działaniem,postanowiłem brać go ze sobą wszędzie,po jakimś czasie tak pokochałem wycieranie kurzy,że robiłem to nawet gdy nie musiałem,wszędzie gdzie się dało,wycieranie kurzy stało się moją pasją.Już na zawsze będę kochał to zajęcie.Już na zawsze będę wycierał kurze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki