FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Anonimowy użytkownik.

Był sobie raz pająk. Całkiem zwykły pająk o imieniu Percy. Taki co snuł sieci na krzakach i nie wiedział, że niedługo jego życie wywróci się do góry nogami.

Pewnej wiosny Percy złapał w sieci muchę. Jednak zanim ją zjadł, z nieba zaczął padać deszcz. Krople zaczęły przylepiać się do sieci Percy'ego, aż się zerwała. Zaczął pływać po jeziorze używając do tego kokonu chroniącego jego i złapaną muchę. Wreszcie wylądował na brzegu. Zaczął zjadać muchę. Spostrzegł ślimaka. Zapytał się go:

- Cześć! Ja jestem Percy. A ty jak się nazywasz?

- Śllllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

- A ta wyspa?

- Ślllyyyyyyyyyyyyyyy - odpowiedział ślimak.

I jeszcze dodał:

- Czyyyyyyyyyyyyyyyyyy mooooooooooożżżżżżżżżżżżżżżżżeeeeeeeszsz póóóóóóóóóóóóójjjjjjjjjjjjjjśśśćććććć zzzzzzzzzaaaaaaaaa mnieeeeeeeeeeeeeee naaaaaaaaaa kooooooooooooooooncert żżżżżżżżżżżaaaaaaaab iiiiiiiiiiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaczeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj nieeeeeeeeee zdąąąąąąąąąąążęęęęęęęęęę.

- Oczywiście.

Na koncercie grał zespół żab o nazwie Kumani. Śpiewali o tym, jak bardzo chcą mieć z jakąś żabą kijaneczki. Potem spadł deszcz i wyspa Śly została zalana wodą. Percy uratował się dzięki sieci i spadł na liść.

Następnego dnia jak się obudził, zobaczył mszyce na które polowała biedronka. Percy także rozstawił na nie swoje sieci. Spytał się biedronki:

-Cześć! Ja jestem Percy. A ty jak się nazywasz?-

-Cześć! Ja jestem Siedmiopka. Widzę, że polujesz na mszyce. Ja też na nie poluję i mrówczy żołnierze uznają mnie za przestępczynię.

Za nimi byli generał Mirko oraz porucznicy: Marko i Maćko. Siedmiopka poleciała z Percym, który owinął je swoją siecią. Ukryli się w mrowisku.

Tymczasem królowa mrówek zarządziła, żeby rozkleić listy gończe pająka i biedronki. Przeczytało je mnóstwo zwierząt przez co stali się największymi przestępcami w lesie.

Percy z Siedmiopką zobaczyli cień, który ich przeraził. MRÓWKA! Chcieli uciekać, jednak Percy zauważył, że ma 8 nóg, a nie 6.

- Eee, jesteś pająkiem? - spytał się Percy.

- Jestem pająkiem mrowiskowym. Wiem, że ty i twoja koleżanka ukrywacie się przed mrówkami tak jak ja i moja grupa Pierwotnych. To są mój syn, modraszek arion i jego gąsienice, klan stonóg, oraz dwa żuki.-pająk wskazał na grupę zwierząt w ustalonej przez nich kryjówce.

Za to królowa mrówek kazała ściąć głowę generałowi Mirko jeśli Percy i Siedmiopka będą w miejscu, w którym nie sprawdzał. A oni właśnie tam byli. Przenieśli się jednak do innej kryjówki i postanowili, że będą podglądać ciekawe życie mrówek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki