FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Karu.

Paolo wyszedł się przewietrzyć. Był chłodny piątkowy wieczór. Gdy doszedł na swoje ulubione miejsce do myślenia - przystanek autobusowy, zatrzymał się. Ubrany był w wysokie buty, ciemne dresy, czarną bluzę z kapturem i nałożoną na to zapinaną szarą bluzę z zamkiem błyskawicznym. Gdy tak stojąc usłyszał jak żeński głos mówi "cześć", odwrócił się i zobaczył dziewczynę z brązowymi włosami ubraną w ciemny płaszcz i dżinsowe spodnie. Postanowił, że do niej zagada. Zapytał gdzie tak sama o późnej porze chodzi, odrzekła z uśmiechem, że wraca od mamy. Rozmawiali ze sobą, dziewczyna dużo opowiadała o swojej pracy. Gdy zajechał autobus, Paolo po krótkim namyśle wsiadł, okłamując, że chce iść do sklepu celem porozmawiania z dziewczyną. Rozmawiali dalej o specyfice jej pracy, Paolo wykazywał tym duże zainteresowanie. Autobus pokazywał godzinę: 21:17 i datę: 19.12.2014. Gdy dojeżdżali do przystanku postanowił, że się przedstawi i powiedział jej swoje imię, a ona jemu swoje i oboje w końcu wiedzieli kim są, bo do tej pory znali się tylko z widzenia :).

KONIEC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki