FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa GorgonzolaSW.

To opowiadanie przeznaczam Igorowi Karkarowowi za danie mi do zrozumienia, że nie wstydzi się on swojej przeszłości i nie żałuje, że nie jest tak sławny jak ja.

-Ależ Igorze, przecież ,,Rzeka" pisze się przez ,,Ż"! Naprawdę, taki nieuk nie może być dyrektorem Durmstrangu!

-Odczep się, Lockhart.

-Igorze, na dodatek niekulturalnie się odzywasz! Nalegam, zrezygnuj ze swojego stanowiska!

-A w domu wszyscy zdrowi?

Taki dialog toczył się między mną, Wspaniałym Gilderoyem Lockhartem, a Igorem Karkarowem, (chwilowym) dyrektorem Durmstrangu. Szukałem właśnie jakiegoś dobrego ścisku...mam!

-Jesteś taki biedny, że nie stać cię na darmowe jedzenie!

-A ty musisz się targować z automatem na napoje!

Kurczę, dobry jest.

-Twoja mama jest taka włochata, że nikt nie odróżnia jej od Dumbledore'a!

-No po prostu mistrzowski ścisk, Lockhart.

-Masz coś do mnie, wspaniałego Gilderoya Lockharta i jego ścisków? A może tęsknisz za karierą śmierciożercy? Przepraszam, śmieciożercy!

Igor robi się cały czerwony. Duka:

-Nigdy...nie...przypominaj mi...o...tym, że...jadłem...ze śmietnika...kiedy...byłem...śmierciożercą!

-To ja idę pozwiedzać szkołę.-mówię, spodziewając się najgorszego, ale on już próbuje mnie chwycić za garnitur. Nie! Nikt nie będzie szarpał mojego garnituru marki Poops&Bottoms!

-No dawaj, walcz!-mówię, a on wyciąga różdżkę.

Ojej.

Kiedy mordercze zaklęcie świsnęło, ja byłem ukryty za ścianą. nagle ktoś zdejmuje mój garnitur marki Poops&Bottoms.

Kurczę.

Krum.

Wiktor Krum.

Teraz gonią mnie już dwa oszałamiacze. Krum to pestka, właśnie walnął w ścianę, ale Karkarow?! On mnie zabije! Kiedy już ma mnie dobić, przypominam sobie, że też mam różdżkę. Hmm, dlaczego mój rdzeń jest taki sam, jak jego?

-Tarantallegra!

No dobra. Teraz czas uciekać, zanim Krum się ocknie, a Karkarow przestanie tańczyć. No nic, jeszcze mogę zostać dyrektorem Beauxbatons albo Ministrem Magii.

W następnym odcinku: Lockhart podrywa Mafaldę Hopkirk na rozprawie sądowej Yaxleya!

Nie polecamy,

Igor Karkarow i GraŻYNa WoLIńSKa.

Polecam,

Gilderoy Lockhart.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki