FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Zośga 6908.

BĘDZIE DOBRZEEdytuj

Rozdział 1. Edytuj

Podczas gdy inne piętnastoletnie dziewczyny chodziły po markowych sklepach, wybierały multum kolorowych ciuchów i błyszczących dodatków Alicja siedziała w domu. Przed książkami. Jak na dziewczynę w jej wieku bardzo lubiła się uczyć. Przynosiło jej to satysfakcję, że jednak coś w życiu osiągnie. Nie chciała być taka jak jej rodzice, chociaż bardzo ich kochała. Tata pracował jako sprzątacz w pobliskim parku, a mama była bezrobotna. Starali się, mieli duże wykształcenie, ale nigdzie blisko nie mogli znaleźć pracy, a na dojazd nie mieli środków. Alicja często chodziła do miejsca, w którym sprząta tata. Chętnie mu pomagała, żeby mógł szybciej wrócić do domu. Pieniądze zyskane tą pracą starczały ledwo na wyżywienie 3-osobowej rodziny.  Często jednak Alicja nie jadła obiadu... W klasie wyśmiewano ją praktycznie na każdym kroku.  Że codziennie nosi tą samą bluzkę, że nie posiada telefonu komórkowego, nie ma konta na popularnym portalu społecznościowym…

-Nie muszą mnie lubić. Ja ich szanuję i oczekuję też bycia szanowaną! – myślała. – nie chcę być złośliwa wobec mojej klasy, ale oczekuję wsparcia w trudnych dla mnie chwilach! – jej wyobrażenia odbiegały trochę od rzeczywistości. Tak naprawdę była bardzo cicha i nieśmiała.  Na niemiłe komentarze wobec jej wyglądu, rodziców, stylu życia przyjmowała „na klatę” czyli nie przejmowała się krytyką innych, chociaż w głębi duszy czuła ogromny ból.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki