FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Zośga 6908.

Rozdział 3.

Wokół miejsca, w którym zwykle sprzątał tata stało wielu policjantów i tzw. „gapiów”.  Alicja nie zdołała nic zobaczyć zza tłumu ludzi. Wołała tatę, ale on się nie odzywał.  Pewnej chwili podszedł do niej jeden z młodych komisariuszy.

-Jesteś córką Mariusza Kostki? – spytał się  nieco oschłym, ochrypniętym głosem.

-Owszem, jestem, ale chciałabym zaznaczyć, że nazwisko się nie odmienia, czyli brzmi normalnie: „Kostka” . – powiedziała nieco zdenerwowana dziewczyna.

-Ehh… to nie ma znaczenia. Jeśli jesteś jego córką to chodź ze mną.

Roztrzęsiona Alicja ruszyła za przystojnym, wysokim policjantem w stronę miejsca zbiorowiska ludzi. Przekroczyli dosyć wysoką ,żółtą, policyjną taśmę. W miejscu gdzie zwykle sprzątał tata zamiast zielonej trawy, biegających wokół dzieci dziewczyna zauważyła pełno krwi i leżącego bezwładnie na ziemi ojca. Nie miał głowy… Alicja krzyknęła z przerażeniem. Myślała, że to nie jest rzeczywistość, ale jakiś koszmar. Policjanci powoli owijali zwłoki ojca w ogromny biały „worek”. Wśród tłumu nastolatka wypatrzyła jej znajomych ze szkoły. Śmiali się podczas gdy dziewczyna nie mogła się pozbierać. Ciągle płakała. Nie wierzyła w to zdarzenie do czadu gdy podszedł do niej ten sam młody komisariusz.

-Twój ojciec nie żyje. Właśnie badamy przyczyny jego wczesnego zgonu. Przykro mi…

Alicja zemdlała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki