FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Oksan.

Hunter of Dead - Pierwsze opowiadanie Oksan'a, w której 14 uczniów liceum wyjechało po zakończeniu roku szkolnego na biwak do lasu, w którym dwadzieścia lat temu zginął z niewyjaśnionych przyczyn legendarny zabójca. Chodzą także plotki, że zabójca nie zginął, a wciąż żyje i czeka na kolejne ofiary. Nieświadomi tego w jakie kłopoty się wpakowali postanawiają tam rozbić obóz na parę dni. Czy grupka nastolatków poradzi sobie z zabójcą? By się tego przekonać musicie koniecznie przeczytać to opowiadanie!

AnkietyEdytuj

Czy podoba wam się pomysł na opowiadanie?
 
4
 
0

Ankieta stworzona dnia maj 8, 2014, o godzinie 17:42.
Oddanych głosów: 4

PostacieEdytuj

  • Albert
  • Klaus
  • Matthew
  • Simon
  • Harry
  • Rohan
  • Xander
  • Sonny
  • Misty
  • Jessie
  • Joqline
  • Nancy
  • Cindy
  • Mindy

RozdziałyEdytuj

Rozdział I - "Początek wielkiego końca"Edytuj

Cała akcja rozpoczyna się się jeszcze przed wyjazdem na biwak do lasu. Cała czternastka licealistów jeszcze się pakowała z samego rana. Każdy wziął ze sobą potrzebne rzeczy, ale to co się potem wydarzy nikt nie miał bladego pojęcia i niespodziewani się takiego zaskoczenia.

Po paru godzinach pakowania się nadszedł czas na wyjazd. Licealiści weszli do ogromnego autobusu,w którym była duża wygoda. Cindy i Mindy, które były bliźniaczkami średniego wzrostu zabrały się za lokaja, a z wielką zazdrością na Cindy patrzał Rohan, który pisał na samym końcu autobusu list. Albert, Xander i Klaus grali ze sobą w karty, gdzie Albert miał zawsze schowanego asa w rękawie co zapewniało mu wieczną wygraną. Matthew z trudem co wytrzymywał by nie wymiotować. Obok chłopaka był Simon, który trzymał przed jego twarzą worek foliowy na wszelki wypadek. Sonny starała się zwrócić na siebie uwagę jednak nikt nie reagował na to, że pozowała jak zawodowa modelka. Obok Sonny na fotelach siedziały Jessie i Nancy. Obie dziewczyny śmiały się i cały czas żartowały sobie z Misty, która słuchała ciężkiej muzyki, a tuż obok punk'uwy siedzieli razem, Joqline i Harry. Byli ze sobą bardzo szczęśliwy od paru dobrych lat i nigdy się ze sobą nie rozłączali. Jak mieli już wysiadać jednak drzwi się wszystkie zamknęły. Nie mogli wyjść z autobusu. Próbowali, ale nic z tego. W końcu Simon podszedł na miejsce kierowcy, gdzie zobaczył go martwego. Był cały zakrwawiony i pocięty. Na jego klatce piersiowej był kartka, na której było napisane by szybko wracali póki mają czas, ale nikt się tego nie posłuchał i wszyscy rozbili okna, z których wyszli. Oddalili się trochę od autobusu, który wkrótce potem eksplodował, a krew i inne organy kierowcy poleciały na dzieciaki. Wszystkie dziewczyny zwymiotowały tak samo jak Matthew.

Dopiero teraz wszyscy się zorientowali, że nie są wcale tak bezpieczni jak mogłoby się wydawać na samym początku. Każdy wiedział, że teraz wszyscy są w poważnym niebezpieczeństwie.

Rozdział II - "Gwóźdź do trumny"Edytuj

Nastał ranek. Czternastka nastolatków dawno wstała jednak wszyscy byli nie wyspani bo nie mogli w ogóle zasnąć. Od samego rana zabrali się za rozkładania namiotów, szukanie jakiegoś pożywienia. i zbieranie drewna na opał.

Namioty rozkładali chłopacy, a dziewczyny zostały wysłane do lasu po drewno na opał i jakieś jedzenie. Misty odłączyła się od dziewczyn, ponieważ ona woli trzymać solo. Przyszła nad rwącą rzekę, gdzie była tam jakaś tajemnicza osoba. Punk'uwa podeszła do tajemniczej osoby. Jak tylko postukała go po ramieniu, a on/a się do niej odwróciła ujrzała tam zamaskowaną osobę. W jej oczach pojawiły się serca. Widocznie zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia. Tajemnicza postać zdjęła maskę i się przedstawiła Misty. Tymczasem w innych zakątkach lasu pozostałe dziewczyny próbowały znaleźć jakieś jedzenie. Drewno na opał trzymały bliźniaczki i Nancy. Pozostałe trzy rozglądały się w po całej okolicy, ale nic nie znalazły. Przed nimi przeszła sarna. Sonny wyciągnęła z kieszeni swoich spodni nożyk by zabić sarnę, ale została powstrzymana przez Jessie i Joqline, które zabrały jej nóż. Wkurzony  Sonny zaczęła na nie wrzeszczeć i mówić, że to był ich obiad. Jednak one jej nie słuchały. W obozie chłopacy skończyli rozkładać namioty. Rohan jako jedyny nie pomagał chłopakom i dalej pisał tajemniczy list. Po paru godzinach do obozu przyszły dziewczyny (wraz z Misty). Położyły drewno na trawę. Xander i Albert poszli do autobusu, a raczej jego resztek, które z niego zostały by odnaleźć jakiś prowiant. Udało im się odnaleźć nienaruszony barek, gdzie były różne wina i picia, a pod nim była mała lodówka, która tez jakimś cudem ocalała. W końcu nastał wieczór. Wszyscy kładli się powoli spać, ale nie mogli bo w lesie słychać było dziwne krzyki. Misty poszła do lasu by się przekonać czy jej przyjacielowi nic się nie stało. Przyszła nad wodospad, gdzie był jej przyjaciel. Podeszła go od tyłu. Chciała go złapać, ale ten się odsunął i dziewczyna wpadła do wodospadu. Krzyczała i chciała pomocy od ???, ale ten odszedł , a pod nosem powiedział "Sama się oto prosiłaś suko". Dziewczyna zginęła.

W obozie nie było słychać jak dziewczyna woła o pomoc. Wszyscy spali jak zabici. Przed nimi pojawił się ???, który wyciągnął swój nóż i podszedł do Matthew, który nawet nie wiedział o jego obecności.

Rozdział III - "To dopiero początek zabójczej przygody"Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Rozdziały są pisane bez żadnych dialogów.
  • W połowie opowieści zostanie ujawnione prawdziwe imię zabójcy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki