FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Wojti2000.

Pośród wielkiej czerni pojawiła się istota zwana Bóg. Rozejrzał się po ciemności i uznał że stworzy w niej coś. Wyjął z rękawa trochę złotego pyłu, i wyrzucił go w ciemność. Pył uformował wielką kulę skał i ziemi. Stwórca nazwał ją Ziemią. Potem sporo drugiego złotego pyłu uformowało wielką kulę z ognia, i stwórca nazwał ją Słońcem. Pomyślał że tylko dwie rzeczy to za mało, i utworzył kilkanaście planet, gwiazd i mgławic. Zajął się jednak ziemią. Utworzył na niej wodę, po czym stwierdził iż stworzy istoty żywe. I utworzył je. Potem utworzył roślinność, i podszedł do niego inna, podobna istota.
-Witaj, nazywam się Jahwe. Mógłbym ci pomóc z utworzeniem dolnej części tej kuli.- powiedziała istota. Bóg zgodził się, po czym podeszły do kuli inne istoty, nazywały się Allah, Budda, Zeus, Ozyrys i inni. Przydzielili sobie nawzajem zadania. Ozyrys zajął się pustynną częścią kuli i nazwał tą część Egiptem. Allah stworzył kolejną pustynną część i nazwał ją Arabią. Budda utworzył ośnieżone góry i nazwał je Tybetem. Stwórca postanowił że skoro wszyscy potrafią tworzyć, nazwał ich Bogowie. Wtedy Stwórca powiedział:
-Uczynię człowieka na swoje podobieństwo.
Wyjął glinę i ulepił mężczyznę. Nazwał go Adam. Potem uznał iż brakuje mu kogoś do towarzystwa i ulepił kobietę. Nazwał ją Ewa. Niestety, skusił ją wąż, zjadła jabłko z drzewa i została razem z Adamem wygnana z raju i za karę Stwórca zmienił ich, oraz wszystko co żywe w organizmy jednokomórkowe. Jednakże nie zrobił tego na zawsze. Obserwował jak powoli wszystko wraca do normy, ale coś się stało. Jaszczurki zmieniły się w ogromne bestie zwane dinozaurami, ale ludzie nie wrócili. Stwórca stworzył wielką kulę i skierował ją na Ziemię. Dinozaury wymarły, a ssaki utworzyły takie istoty jak małpy, które ewoluowały w ludzi, na co czekano z niecierpliwością. Niestety byli zgarbieni i włochaci, ale wkrótce zaczęli wyglądać normalnie. Stwórca patrzył na ewolucję istot, i był dumny z ludzi gdy ci utworzyli pierwsze miasta. W czasach starożytności wszyscy Bogowie spojrzeli na ludzi, którzy podzielili się na religie. Ludzie nad którymi czuwał Jahwe stali się Żydami, ci nad którymi czuwał sam Bóg Chrześcijanami, itp. Dalej potoczyło się jak w Biblii, więc to na tyle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki