FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa AsiaAsiaJa.

Epilog

Drobne ziarna złotego piasku przesypywały się między palcami Baakira. Były jak młodzieńcze marzenia – naiwne, niemożliwe do spełnienia, wymykające się z rąk pomimo wszelkich starań, by je zatrzymać. Lecz jednak było w nich coś pięknego, jak w tym złotym piasku nad brzegiem oceanu w noc pełni księżyca. Fale przypływu zabrały niemal całą plażę, tudzież ziarna piachu będące niczym marzenia. Woda odbijała rozgwieżdżone niebo, chłodny wiatr niósł odgłosy dżungli za ich plecami.

Mee była ciepła i drobna w jego ramionach. Powieki okolone długimi rzęsami zakryły jej ciemnoniebieskie oczy, a nieznająca jej osoba mogłaby stwierdzić, iż dziewczyna zasnęła. Baakir jednak dostrzegał także to, czego nie widzieli inni ludzie – oddech jej był nierówny, usta zaciśnięte, palec wskazujący lewej dłoni kreślił chaotyczne kółka na piasku. Nie spała, zdecydowanie nie spała, chociaż na jej twarzy gościł wyraz niezmąconej błogości.

„Gdzieś tam, pomyślał Baakir, zapatrując się w horyzont, mieszkają ludzie. Są inne wyspy, inne wulkany, inne drobne szamanki umoszczone w ramionach ciemnoskórych chłopców na złotych plażach pod księżycem w pełni. Inne wraki statków z innymi widmami innych ofiar innych morskich katastrof. Ale Mee jest tylko jedna. Tylko jeden jest Sarrin, i Silla, i Olabisi. Chociaż wiele dziewcząt może mieć czarne włosy oraz zielone oczy, tylko jedna z nich ma na imię Silla, tylko jedna mieszka tu, na tej wyspie. Tylko jeden ciemnoskóry Baakir kołysze w ramionach tylko jedną niebieskooką Mee.”

– O czym myślisz? – szepnęła dziewczyna, unosząc powieki i wpatrując się w niego swoimi dużymi, mądrymi oczami odbijającymi gwiazdy na niebie ponad nimi.

Pochylił się nad nią. Jej usta były ciepłe w otaczającym ich chłodzie.

– O tobie. O mnie. O Silli, Sarze i wyspie.

Uśmiechnęła się lekko.

– Nie myśl o tym, bo nie zaśniesz. Znam cię.

Dotknął różowego kwiatu, który miała wpięty we włosy.

– Masz rację. Kocham cię.

Oczywiście, że miała rację. Po cóż było myśleć, zastanawiać się? W tę chłodną, tropikalną noc ocean kołysał ich do snu i Baakir poczuł, że mając zaledwie piętnaście lat, posiadł już wszystko. Dom w dżungli, rozgwieżdżone niebo ponad głową, pełnia księżyca odbijająca się od tafli wody, Mee w jego ramionach.

Czego chcieć więcej?

Dawno mnie tu nie było, taka prawda... Oto epilog (tak, epilog - jeden z trzech dotychczas napisanych fragmentów) mojej historii pt. Tuzu, osadzonej w realiach The Sims: Historie z Bezludnej Wyspy (fanatyczny gracz w Simsy wita Was). Z pośród wymienionych tu osób, jedynie Baakir i jego siostra Olabisi pochodzą z gry, reszta jest moja (lub BriannyTheBreeze, jeśli nick cokolwiek Wam mówi).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki