FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Miokol.

-NIE CHCĘ IŚĆ DO SZKOŁY WOJSKOWEJ!-wrzeszczał Dennis Hindle.

Dennis miał 16 lat, ale nadal chodził do podstawówki przez to, że był wandalem oraz brał narkotyki. Raz w jego szafce znaleziono kokainę. Jestem niepełnoletni, nic mi nie zrobią-myślał Dennis, lecz teraz uznali, że jest mężczyzną i musi ponieść konsekwencje.

Dennisowi szkoła wojskowa była największym koszmarem. Lubił lenistwo, gry i telewizję, a najbardziej alkohol i narkotyki ze swym przyjacielem Piersem, który niczym się nie różnił od niego. Piersa matka wyrzuciła z domu, ale matka Dennisa bardzo go kochała i wierzyła, że się zmieni, a Dennis to wykorzystywał.

-Sam jesteś sobie winien, chłopcze-rzekł dyrektor.-Gdybyś był dobry, nic takiego by nie nastąpiło, a ty byłbyś w pierwszej liceum. Teraz licz się z konsekwencjami.

-NIGDY TAM NIE PÓJDĘ!-ryknął Dennis i wybiegł z gabinetu.

Nowi rekruci zgłaszają się jutro. Tylko 16 godzin zostało Dennisowi wolności. Wyjął butelkę piwa z plecaka i zaczął pić. To go uspokajało.

Na drugi dzień Dennis wylądował w autobusie do szkoły wojskowej. 6 godzin drogi. Usiadł koło Piersa.

-Masz kokę?-spytał jego przyjaciel.

-Oczywiście. Myślisz, że znajdą?

-Może. Ukryj ją sobie w tyłku.

Chłopcy przybyli do obozu pod wpływem kokainy. Przydzielono im namiot numer 38. Udali się tam.

-A wam co tak wesoło?-spytał rudy chłopak.

-Rudy...

-Co się...

-Nie mieszaj się do naszych spraw...

Po czym zaczęli przeklinać i wyzywać go od rudych. Jednak chłopak miał mocne nerwy i puszczał to mimo uszu.

Była 22:00. Rudy chłopak położył się na łóżku i usnął. Piers i Dennis jednak pili alkohol. Piers zemdlał.

Niech se pośpi-pomyślał Dennis i zaczął śpiewać pijacką piosenkę.

Nic już więcej nie pamiętał.

Na drugi dzień Dennis obudził się o 06:00. Wyjrzał z namiotu. Wszyscy biegali w kółko.

-Widzę, że mamy spóźnialskiego!-krzyknął pułkownik, który ich oglądał.-O dwa kółka więcej niż inni!

Dla Dennisa to była męka. Cały dzień był męką. O 17:00 poszedł odwiedzić Piersa w szpitalu.

-Stary, ja tu nie wytrzymam-mówił przy Piersie.-Muszę uciec. Uciekasz ze mną?

-Nie wiem...Słabo się czuję...

-No chodź, chyba, że się boisz.

-NIE! Co ty!

I odpiął sobie kroplówkę.

O 22:00 wzięli swoje rzeczy i uciekli do lasu.

Cdn

Więcej z Fandomu

Losowa wiki