FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa AsiaAsiaJa.

Zatrzasnęłam za dziewczynami furtkę i stałam chwilę na ganku w samej bluzie, machając im. Wiatr targał moimi włosami, a wraz z każdym powiewem zwiększała się moja niepewność. On zawsze przynosił ze sobą strach.

Zawołałam psa do domu, po czym sama weszłam i zamknęłam drzwi na klucz. Wspięłam się po trzeszczących schodach, myśląc, co by było, gdybym miała już nigdy nie zobaczyć dziewczyn. Gdyby nagle rozpętała się druga wojna światowa, spadłoby niebo czy coś. Przed oczami wciąż widziałam ich plecy, kiedy szły ulicą, wciąż czułam we włosach chłodny grudniowy wiatr.

Weszłam do pokoju i pstryknęłam włącznik komputera. Podczas gdy system startował, ja uklękłam na łóżku i otworzyłam okno dachowe, zaledwie na chwilę. Wyobraziłam sobie, że coś, może Demon Wiatru, podąża za mną za każdym razem, gdy jestem na dworze, kiedy mocno wieje. W chwili mojego wejścia do domu on znika, ale ja wiem, iż tam jest, czeka na mnie po drugiej stronie drzwi. Teraz miałam wrażenie, że siłował się ze mną, gdy zamykałam okno. Trzymał za nie, desperacko próbując powiększyć szczelinę między nim a framugą i wedrzeć się do środka.

Wygrałam. Zatrzasnęłam okno, przekręciłam klamkę, po czym wstałam z łóżka. Z westchnieniem usiadłam do komputera, który w międzyczasie zdążył się włączyć, a następnie otworzyłam LibreOffice'a.

Nie ma to jak opisywać własne życie... XD

Asia Asia Ja Lea Filiżanka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki