FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Kleruśny.

Luke nie wiedział co począć. Właśnie uciekł od szponów nauczyciela psychopaty i właśnie ledwo co umie oddech złapać. Profesor Mrueder prowadzi go z jego przyjaciółmi do jego gabinetu, chciał Luke'owi coś objaśnić.

- Panie profesorze o co... - zaczął Luke

- Nie pora na objaśnienia! - odpowiedział profesor. Szli długim korytarzem aż doszli pod jego gabinet. - Wchodzić, już!

Weszli do jego gabinetu, wszystko było normalne. Nie było nigdzie, żadnego stwora, który mógł ich zaatakować. Profesor sięgnął po pudełko, z którego wyciągnął mapę. Nie przedstawiała niczego, żadnego pobliskiego terenu, żadnego kraju, nic! Na mapie były różne postacie namalowane błękitną farbą. Nagle, postacie zaczęły się poruszać, jeden z nich najbardziej przykuł Luke'owi wzrok. Poruszał się po drzewach bardzo zwinnie, strzelał z łuku do postacie namalowanych czarną farbą, które po przestrzeleniu ich rozpryskiwały się. Profesor wiedział komu się przypatruje Luke.

- Podoba Ci się, co? - spytał profesor. Luke tylko kiwnął głową. - To ty nim jesteś. - Luke oderwał wzrok od postaci i popatrzył z niedowierzaniem na nauczyciela.

- Co pan opowiada? - zapytał Luke - Przecież to nie możliwe!

- Posłuchaj mnie, to nie jest zwykły świat. Ludzie, którzy mają siedemnaście lat o tym wiedzą. - powiedział

- Może mi pan lepiej to objaśnić? - Mrueder popatrzył na niego aż w końcu kiwnął.

- Więc słuchaj, w wieku piętnastu lat każdy młody człowiek dostaje inną siłę. Mniej więcej zależy to od otoczenia. Nasze miasto roi się od fabryk a tylko Ci, którzy żyją wokół fabryk, mogą stać się Mistycznymi Łucznikami. Właśnie wasza trójka się nimi staje. - Przyjaciele popatrzyli na siebie ze zdziwieniem. Nauczyciel ciągnął dalej. - Ale nie tylko są Mistyczni Łucznicy. Są też Elfy, które mieszkają w lasach. Arcymagowie, którzy żyją na pustyniach. Na przykład ja jestem Arcymagiem. - uczniowie wybałuszyli oczy na profesora - Ta trójka walczy przeciwko: Nekromantom, którzy żyją blisko cmentarza. Demonom, którzy mieszkają przy wulkanach. I Czarnoksiężnikom, mieszkającym blisko kopalni. Powoli zaczynają się wakacje a wtedy mogą się zacząć ataki profesora Xandera. Będziemy się spotykać w wakacje w każdą sobotę przy opuszczonej fabryce na ulicy, Piły 22, dobrze? - Po namyśle odpowiedzieli:

- Dobrze. - Profesor uśmiechnął się smutno.

- No, a teraz zmykajcie i uważajcie na Xandera. - polecił im nauczyciel kiedy wychodzili.

by, Allaryk Greyhound 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki