FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Kleruśny.

Zbliżał się koniec roku szkolnego. Świat Luke'a wywrócił mu się do góry nogami. Teraz miał inny pogląd na wszystko. Ariana Grawender i Daniel Strish zniknęli pod koniec maja. Została w klasie jedynie trójka: Luke Greyhound, Dawid Greg i Peter Greg. Tym bardziej kontakty z nauczycielem matematyki zwiększyła się o połowę. Codziennie przypominał Luke'owi, że jak uciekł Xanderowi to teraz się na tym nie skończy. Tak samo Luke, wahał się czy powiedzieć mu co widział podczas transu, ale spytał się go czy mogliby w wakacje coś więcej o Xanderze się dowiedzieć, a on mu to obiecał. 

Luke siedział na lekcji matematyki. Bardzo uważnie słuchał nauczyciela. Tak się cieszył, że jest tuuu... nagle ktoś go szturchnął

- Luke, przysypiasz! - szepnął Dawid

- Eeee, tak, no wiem... przepraszam. - powiedział Luke

Dawid odwrócił głowę od niego i nadal przyglądał się nauczycielowi. Luke poczuł się senny, jak Dawid mu powiedział, że przysypia. Słowa nauczyciela toczyły mu się w głowie monotonnie.

- A gdy podzielimy ten ułamek.... - zaczął nauczyciel - zapadniemy w głęboki sen. - Luke nie widział sensu w zawartych słowach nauczyciela. Popatrzył się w lewo i zobaczył przez okno.... Katie. Była cała we krwi, a tylko wołała do Luke'a.

- Chodź, pobaw się ze mną! - Luke skusił się na zawodzenie przyjaciółki. Wstał z krzesła i zaczął podchodzić do okna, gdy nagle całe pomieszczenie zamieniło się w długi korytarz, a na jego końcu stała Katie. 

Luke powoli zbliżał się do niej, aż nagle zmieniła się w Xandera. Luke'owi serce podskoczyło do gardła odwrócił się na pięcie i zaczął uciekać. Z tyłu słyszał jedynie ironiczny śmiech i krzyk.

- I tak zginiesz, gówniaro!

Luke nie robił sobie z tego nic, tylko starał się nie podknąć ani oglądać się za siebie. Biegł co tchu prosto aż wyleciał z jakiejś małej chałpki. 'Najlepiej by się spaliła z nim' - pomyślał Luke.

- NIEEE! - słyszał za sobą krzyk. Odwrócił się i widział jak chałpa stanęła w ogniu. 

'Tak jest!' - pomyślał Luke - 'To jest jego dom!' - Xander odwrócił i zawołał:

- To jest Twoja wina! ZDECHNIESZ ZA TO!!

I nagle Xander trzymał Luke'a za szyję i próbował go udusić. Czuł, jak brakuje mu powoli powietrza.

- JA CHCĘ STĄD WYJŚĆ!! - wydobył z siebie Luke - NIE!!! - i uderzył Xander z całej siły w szyję. W tym samym momencie wydostał się ze snu, który go owinął. Wstał z ławki i zaczął się miotać. Nauczyciel popatrzył na niego, pstryknął, a z palców wydobył się dym, wtedy Luke się obudził.

- Nic Ci nie jest? - spytał cały wystraszony Peter.

- Nie, nic - odpowiedział - panie psorze? Mogę dziś iść wcześniej ze szkoły?

- Masz moje pozwolenie. - odpowiedział Mrueder.

- Dziękuje. - i bez słowa wyszedł z klasy.

by, Allaryk Greyhound

Więcej z Fandomu

Losowa wiki