FANDOM

To Opowiadanie jest autorstwa Karu i BlackAngel92.

Suwalska Góra – małe miasteczko położone na Warmii w Polsce. Kraju pełnym niespodzianek. Miasteczko wyglądało tak jak każde inne: wiosenną porą rozkwitające drzewa i kwiaty po zimie, gęsty liściasty las, otaczający Suwalską Górę z wszystkich stron sprawiał, że wiosną i latem wyglądało to wszystko pięknie. W środku tego gęstego lasu znajdował się mały kościół z wielką złotą wieżyczką, na której wisiał drewniany zegar wskazujący mieszkańcom godzinę. Na prawo za kościołem znajdowało się parę domków w stylu niemieckim z pięknymi kominami, oraz tabliczka wskazująca, że te domy znajdują się na ulicy Wilczej. Na lewo od kościoła znajdował się dwupiętrowy budynek z bielonej cegły, posiadający dwie wieże. Pełnił on rolę szkoły średniej, w której uczyli się mieszkańcy owej miejscowości i okolicznych wiosek. Pracowali w niej Marianna i Józef – ona jako nauczycielka historii, on jako nauczyciel WOS-u. Marianna była kobietą średniego wzrostu, o szafirowych oczach, które potrafiły wykryć próby ściągania nawet z najdalszego kąta klasy. Zwykle spinała długie blond włosy w luźny kok z boku głowy. Cechowała się niezwykłą cierpliwością do uczniów, oraz oddaniem swojej pracy. Przy tym wszystkim była kobietą, która uwielbiała czytać różne kryminały, szczególnie angielskie. Józef zaś był wysokim, postawnym mężczyzną, o zielonych oczach i ciemnoblond włosach. Zazwyczaj ubierał się w szary sweterek w serek wraz z białą koszulą, oraz ciemne materiałowe spodnie. Uwielbiał politykę – często na lekcjach z WOSu przeprowadzał z uczniami debaty. Poza polityką jego zainteresowaniami były głównie kobiety, chociaż mimo ponad trzydziestu lat był dalej starym kawalerem. Krótko mówiąc był bardzo nieśmiałym mężczyzną. Józef był człowiekiem porywczym, lubiącym dominować oraz ulegać emocjom. W tym wszystkim jednak był też człowiekiem zdyscyplinowanym oraz zorganizowanym. Tak więc w pewien przeciętny wiosenny wtorek, od którego zaczyna się nasza historia Józef siedział w pokoju nauczycielskim przygotowując się do następnej lekcji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki